Jestem pasjonatem fotografii oraz najnowszych technologii – to przede wszystkim moje hobby, które staje się pracą.
Pierwsze swoje zdjęcie zrobiłem w trzeciej klasie szkoły podstawowej – analogowym aparatem z 35 mm kliszą fotograficzną. Pierwszą sferyczną panoramę i wirtualną wycieczkę – ponad trzydzieści lat później – cyfrową lustrzanką z 35 mm matrycą światłoczułą.
Przez lata mojej działalności wykonałem wiele różnych prac: prezentacje hoteli, pensjonatów, domów, mieszkań, centrów sportowych, promów pełnomorskich, wystaw muzealnych, ale też imprez plenerowych.
Oczywiście stale się uczę, aby jak najlepiej pokazać dany obiekt i przyczynić się do zaprezentowania Państwa oferty w sposób, który wyprzedza konkurencję i jest nieszablonowym podejściem do promocji i szeroko rozumianej reklamy miejsca, czasu, wydarzenia.
Aby powstała wirtualna panorama, należy za pomocą odpowiednich programów połączyć daną serię zdjęć, które wykonane zostały przy użyciu profesjonalnego sprzętu i nowoczesnych technologii.
Wirtualne panoramy oraz wycieczki przygotowuję przy użyciu licencjonowanego i oryginalnego oprogramowaniu w wersji komercyjnej – dzięki czemu mogę swoje prace oferować Państwu zgodnie z wszelkimi wymogami prawnym w tej kwestii.
Projekty (wnętrza) powstają przy wykorzystaniu technologii HDR (pozwala uzyskać równomiernie naświetlone fotografie).
Dzięki połączeniu tych wszystkich sił techniki, mojego hobby i talentu, osiągnięta zostaje zawsze naturalna kolorystyka, co jest bardzo ważne dla każdego obiektu.
Prezentacje wykonywane przeze mnie mogą być odtwarzane na każdym sprzęcie i systemie operacyjnym funkcjonujących obecnie na rynku – pc, tablet, smartfon – Windows, MAC, Linux, iOS, Android.
Biorąc pod uwagę prowadzenie działalności w formie jednoosobowej firmy, zapewniam Państwu niższe koszty wyceny oraz samej produkcji panoram (nie mam pośredników, przedstawicieli handlowych, itp.). Otrzymują Państwo produkt w konkurencyjnej i bardzo korzystnej cenie, zawsze zrealizowany w terminie i posiadający najwyższą jakość.
Czym tak naprawdę są wirtualne panoramy 360?
Jest to specjalny, oryginalny rodzaj zdjęcia. Widać na nim wszystko, co mieści się dookoła obiektu, który został sfotografowany – innymi słowy: całe otoczenie.
Patrząc na wirtualną panoramę mamy możliwość „obracania się” w tym punkcie, w którym zdjęcie zostało zrobione i patrzeć naokoło – dostrzegając szczegóły, które możemy lepiej poznać, dzięki możliwości przybliżenia obrazu, czyli w tym przypadku naszej wirtualnej panoramy.
Oczywiście zawsze oglądamy je na monitorze komputera lub innym sprzęcie mającym te same możliwości technologiczne (powiększony obraz można uzyskać chociażby za pomocą podłączenia rzutnika, a w ramach promocji można taką panoramę wyświetlać nawet na ścianie, wieczorową porą i w miejscu, w którym jest odpowiednia ilość ludzi, na których nam zależy aby zobaczyli, co mamy do zaoferowania).
Dlaczego warto inwestować w wirtualne panoramy i być zawsze o krok przed konkurencją?
Wszędzie tam, gdzie jest potrzeba przedstawienia ciekawego miejsca w sposób oryginalny celem zachęcenia do zapoznania się z nim lub do jego odwiedzenia, wirtualna panorama jest najlepszym do tego rozwiązaniem. Będzie ona bardzo dobrym wstępem do Państwa oferty. Gdyż już na początku podejmowania decyzji, potencjalny klient będzie mógł zobaczyć, na co może liczyć i czego może się spodziewać w danym miejscu. Następnie pozna szczegóły finansowo-organizacyjne, itp.
Korzyści z posiadania i wykorzystywania wirtualnych panoram i gigapanoram.
Są to przede wszystkim elementy przewagi konkurencyjnej, którą zyskujecie Państwo, dzięki przedstawieniu swojej oferty, realizacji, właściwości danego obiektu za pomocą panoramy. Zwiększa się przede wszystkim atrakcyjność Waszej strony internetowej, gdy posiadają Państwo ofertę przedstawioną przy pomocy tego rodzaju technologii. A pamiętać należy, że odbiorca, w przypadku poszukiwania informacji o danej usłudze zawsze spędzi więcej czasu na stronie, które nie tylko go zaskoczy, ale ma do zaoferowania bezpośrednią korzyść, jaką z daną usługą się łączy.
Miasta
Targi, imprezy promujące miasto, dany obiekt zrealizowany za pieniądze pochodzące z danej organizacji, aby starać się o kolejne, jeżeli musimy załatwiać dokumentację w Brukseli, a decydenci nie mogą do nas przyjechać. Wówczas, to my przyjeżdżamy do nich z naszą wirtualną panoramą lub gigaponoramą (jeżeli obiekt posiada tak dużo szczegółów). Dzięki tej technologii można także odbywać panoramiczne wycieczki po wybranych wydarzeniach kulturalnych miast. Można je także jeszcze bardziej uatrakcyjnić dodając do nich odpowiedni dla danej sytuacji podkład dźwiękowy. Wszystko ma na celu przedstawienie miasta z jak najlepszej perspektywy mieszkańcom i potencjalnym inwestorom oraz wszystkim zainteresowanym danym miejscem.
Hotele
Hotel to miejsce szczególne. Musi wpasować się w gusta różnych klientów i jednocześnie być dobrym zapleczem organizacyjnym dla wszelkiego rodzaju imprez, zjazdów, sympozjów. Dlatego też, warto pokazać jakość, którą mają Państwo do zaoferowania nie tylko w formie fotografii, ale także za pomocą wirtualnej panoramy, czy gigapanoramy. Potencjalny klient będzie mógł przybliżyć sobie każdy detal interesującego go obiektu: apartamentu dla nowożeńców, możliwości i układu sal konferencyjnych oraz „wejść” do pokoju, w którym zamierza spędzić określoną ilość czasu. Wartym podkreślenia jest fakt, iż wzbudzamy tym posunięciem jeszcze większe zaufanie, gdyż nie tylko dysponujemy fotografiami, ale także inną formą przedstawienia pomieszczeń, takimi, jakimi są w rzeczywistości.
Nieruchomości
Prezentacja nieruchomości nie zawsze musi odbywać się w miejscu, które ma być sprzedane lub wynajęte. Tym bardziej, jeżeli jest to pierwsze spotkanie z potencjalnym Państwa klientem. Fotografie nie oddadzą charakteru miejsca w tak szczegółowy sposób, w jaki zrobi to wirtualna panorama. Już na wstępie widzimy zainteresowania klienta lub jego brak. Oszczędzamy dzięki temu czas dwóch osób i jednocześnie możemy zaproponować kolejny lokal, który mamy także zobrazowany w postaci wirtualnej panoramy.
Pensjonaty
W czasach tak bardzo konkurencyjnej i zglobalizowanej gospodarki rynkowej, by odnieść sukces w biznesie nie wystarczy ciekawa oferta. Trzeba ją także umiejętnie przedstawić na każdej płaszczyźnie: czy jest to zwykłe ogłoszenie/reklama w prasie, czy też Państwa strona internetowa. Bez wątpienia jest ona pierwszym elementem świadczącym o Państwa jakości i możliwościach, z którymi zapoznaje się potencjalny klient, po raz pierwszy odwiedzający Państwa stronę z chęcią skorzystania z oferty. Bardzo dobrze jest, kiedy może zobaczyć sobie dokładnie miejsce, które przez kilka dni będzie zastępowało mu dom: atmosfera, stopień oceny szczegółów. W takich, i w wielu innych przypadkach, idealnym rozwiązaniem są wirtualne panoramy, które wzbogacają ofertę zdjęciową i przekazują więcej informacji, czyniąc pensjonat bardziej otwartym dla klienta już na etapie pierwszego kontaktu z Państwa miejscem.
Muzea
Dziś, kiedy tak trudno nauczać historii, by nie popełniać błędów przeszłości, trzeba stosować coraz to nowsze i ciekawsze środki zachęcające młodych ludzi, (ale i tych starszych także) do zainteresowania się odległymi losami naszej cywilizacji. Nie tylko Muzeum Powstania Warszawskiego może korzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych, by być placówką atrakcyjną, rentowną, zarabiającą na siebie i mogącą tworzyć ciekawe projekty kulturalne. Także Państwa muzeum takim może być, trzeba tylko wykrzesać „słowo wstępu” o muzeum, jakim będzie wirtualna panorama. Aby pokazać Państwa niepowtarzalne zbiory, syntezę epok historycznych, niesamowite historie i ponadprzeciętne jednostki oraz sposoby ich myślenia.
Restauracje
Idealnie jest utrzymać porządek na stole, odpowiednią atmosferę i czystość w kuchni. To pierwsze chciałby zobaczyć zawsze klient, to drugie potencjalny inwestor. Państwa restauracja zyskuje kolejną niepowtarzalną rzecz w swoim menu: możliwość prezentacji za pomocą wirtualnej panoramy. Już nie trzeba będzie dodatkowych wyjaśnień telefonicznych, odpisywania długich maili odnośnie miejsca, wystroju i potraw – wszystko zostanie przedstawione za pomocą najnowszych technologii i, co ważne, przy zachowaniu naturalnej kolorystyki, co w przypadku serwowanych dań i estetyki pomieszczeń jest tak istotne w branży.
Imprezy
Zatrzymać wesołe chwile, ale i oglądać je w formie ruchomej. Nie tylko przy użyciu kamery, ale mniej inwazyjnego medium. Temu służy panorama: powrotowi do pięknego czasu, ludzi pełnych szacunku, miejsc, do których często wracają Państwo myślami. Nowa technologia przypomni to Państwu delikatnie, posiadając jednak odpowiedni pokład dosadności.
Krajobrazy
Wspomnienia pozostają z nami zawsze dłużej, kiedy możemy po raz kolejny do nich dotrzeć, „poobserwować”. Dlatego używamy kamer i aparatów. Idealną pamiątką z wakacji może być możliwość odwiedzenia raz jeszcze tych miejsc, w których byliśmy, dzięki wirtualnej panoramie. Po raz kolejny odczujemy gęsią skórką, kiedy otoczył nas chłód w kościele, klasztorze czy w zamku. Zefirek na twarzy przysporzy nam uśmiechu, kiedy zobaczymy raz jeszcze naszą plażę, miejsca, gdzie chodziliśmy na spacery i byliśmy daleko od zgiełku dnia codziennego. Mamy już nie tylko fotografie, ale i wspomnienie, które umożliwia nam najnowsza technologia i w każdej chwili możemy sobie „pospacerować” naszymi wakacyjnymi ścieżkami, odwiedzając ukochane i ulubione miejsca.